کد مطلب: 215679
چرا حملات ميگرن در تابستان تشديد مي‌شوند؟
تاریخ انتشار : 1401/05/04 14:18:43
نمایش : 709
علت بروز ميگرن در تابستان نور شديد، احتباس هوا و مصرف کم مايعات است.

به گزارش هفت چشمه، به گفته دکتر اليزابتا بويکو، متخصص مغز و اعصاب در مرکز پزشکي اروپا، علل بروز ميگرن در تابستان نور شديد، احتباس هوا و مصرف کم مايعات هستند.

بنابراين، او توصيه مي‌کند که براي مدت طولاني زير نور مستقيم خورشيد قرار نگيريد و خاطرنشان مي‌کند که استفاده از عينک آفتابي علائم ميگرن مرتبط با عدم تحمل نور شديد خورشيد را تسکين مي‌دهد.

او گفت: عينک آفتابي صورتي يا نزديک به آن قسمت آبي طيف نور خورشيد که در برخي افراد باعث ميگرن و سردرد مي‌شود را مسدود مي‌کند.

اين پزشک روسي با اشاره به نتايج يک مطالعه علمي که در سال ۲۰۲۱ انجام شد و به تعيين تاثير مثبت نور سبز بر زندگي بيماران مبتلا به ميگرن اختصاص داشت، تاکيد کرد: توصيه مي‌شود افراد مبتلا به ميگرن به جاي ماندن در زير نور آفتاب، به پرسه‌زني در مکان‌هايي که در سايه درختان سبز قرار دارند، بپردازند.

بويکو گفت: ننوشيدن مايعات کافي باعث ميگرن مي‌شود. بنابراين، نه تنها زماني که احساس تشنگي مي‌کنيد، بلکه بايد به طور منظم در طول روز آب بنوشيد.

اين کارشناس روسي همچنين خاطرنشان کرد: احتباس هواي خفه نيز باعث ميگرن مي‌شود؛ زيرا هواي تازه و تجديدپذير کافي وجود ندارد. بنابراين اتاق‌ها بايد با باز کردن پنجره‌ها يا روشن کردن سيستم‌هاي تهويه هوا به طور دوره‌اي تهويه شوند تا از احتباس هوا در آن‌ها جلوگيري شود.

منبع: العربيه

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg